Jumaat, Jun 20

Ke mana pergi tiada terbuang

Baru- baru ni aku berjaya mengumpul semula rakan maktab sekelas aku.
Kami berkumpul semula kat tempat kerja aku. Tempat tinggal aku sediakan. Masing-masing tidak dibenarkan bawak keluarga.
Meriah betul hari itu. Masing-masing dengan cerita tersendiri.
Dah pasang dua pun ade.. kena nuntut tu. ...syyyyyyy.

Jadi macam budak-budak balik. Rakan-rakan pompuan aje yg tak dapat hadir.
Masing-masing sibuk dengan keluarga.
Cadangnya hujung tahun ni nak kumpul semula.

Bawak keluarga masing-masing.
Aku dipertanggungjawabkan untuk menguruskannya.

Aku cadang nak buat kat PD je. Nantilah aku uruskan. Harap-harap berjaya.

5 ulasan:

Lepidoptera berkata...

kalau den tau den join skali aritu

ONE ZABA berkata...

huh..kalau join...jenuh le kena kepung...bukan boleh kengkawan aku tu

Lepidoptera berkata...

den goma duk tongah2... adil!

TERATAK ONEZABA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ONE ZABA berkata...

huh...suko sgt dok tongah2...die tak tau lagi azabnye dok tongah2